Επικοινωνήστε μαζί μας: rodakas301@gmail.com

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Tulisa: Η Ελληνίδα γιαγιά μου δεν ξέρει για το σκάνδαλο με το sex tape μου

Πολυ φορτισμένη ψυχολογικά η Tulisa Contostavlos, σε πρόσφατη συνέντευξή της, μίλησε για το ροζ σκάνδαλο στο οποίο πρωταγωνίστησε το όνομά της αλλά και για την άγνοια της Ελληνίδας γιαγιάς της ως προς αυτό

Πληγωμένη και με δάκρυα στα μάτια η Tulisa Contostavlos μίλησε για το σκάνδαλο με το ερωτικό βίντεο λέγοντας πως στην πραγματικότητα δεν ήταν sex tape.
Η 23χρονη τραγουδίστρια ελληνικής καταγωγής είπε χαρακτηριστικά πως: "Δε θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το βίντεο ως sex tape. Για δύο λόγους: πρώτον, δεν υπήρξε σεξουαλική επαφή. Δεύτερον, επρόκειτο για μια 19χρονη που ήθελε να μάθει και ο σύντροφός της έβγαλε μια κάμερα".
Ιδιαίτερα φορτισμένη, συνέχισε λέγοντας πως: "Όλοι το κάνουν. Έγινε τόσο μεγάλο θέμα που με κάνει να νιώθω ότι είμαι εξωγήινος".
Δε δίστασε μάλιστα να χαρακτηρίσει ως τον χειρότερο εφιάλτη ο οποίος της έφερε νευρικό κλονισμό.
"Σκέφτηκα ότι η καριέρα μου θα τελειώσει και ότι όλη η Βρετανία θα θεωρεί όταν το μόνο που μου αρέσει είναι το σεξ. Δεν έχω κάνει τίποτα λάθος, ο καθένας θα μπορούσε", προσέθεσε.
Τέλος, ανέφερε πως η γιαγιά της δε γνωρίζει τίποτα για το σκάνδαλο ενώ δεν έχασε την πίστη της στους άνδρες αφού έχει σύντροφο, τον Jack O’Connell.
πηγή: www.cosmo.gr


πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου